check home phone-call search send

دانلود نرم افزار Java SE Runtime Environment

خیلی از کاربران تمایل دارند که راز اینکه برنامه های نوشته شده با زبان جاوا – Java قابل حمل (Protable) می باشد را بدانند. در این پست وب سایت سورس ایران قصد دارد به توضیح این نکته بپردازد. نکته در این جاست که برنامه های نوشته شده با زبان جاوا در هنگام کامپایل شدن مستقیما به زبان ماشین(Machine Code ) مقصد تبدیل نمی شوند بلکه به یک زبان میانی به نام بایت کد – Byte Code تبدیل می شوند و در مرحله بعد یک کامپایلر دیگر این بایت کد را به زبان ماشین مقصد کامپایل می کند. به عبارت دیگر زبان جاوا در زیر کامپایلر سطح بالای خود یک ماشین مجازی – Virtual Machine را ایجاد می کند که این ماشین مجازی وظیفه کامپایل کد های بایت کد به زبان ماشین محلی را دارد. نکته اینجاست که هر پلتفرم – Platform ماشین مجازی خود را دارد.

نرم افزار Java SE Runtime Environment

دانلود نرم افزار Java SE Runtime Environment

در این پست وب سایت سورس ایران این ماشین مجازی جاوا را برای پلتفرم ویندوز و ماشین های 32 بیتی تحت نام Java SE Runtime Environment برای دانلود آماده کرده است. با نصب این موتور ماشین مجازی جاوا می توانید برنامه های نوشته شده با جاوا را بدون هیچ مشکلی بر روی ویندوز اجرا کنید. همچنین دیگر با مشکل اجرا نشدن وب سایت هایی که با زبان جاوا نوشته شده اند ( اصطلاحا صفحات JSP) یا با بازی های آنلاین روبرو نمی شوید.لازم به ذکر است انشاا… در پست های آینده نسخه 64 بیتی این ماشین مجازی را برای دانلود ارائه می کنیم. همچنین کاربرانی که مایل به یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا می باشند می توانند به پست دانلود کتاب آموزش جاوا به زبان فارسی مراجعه نمایند.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید