check home phone-call search send

دانلود پک آموزشی پایگاه داده اوراکل به زبان فارسی

آموزش پایگاه داده اوراکل

دانلود پک آموزشی پایگاه داده اوراکل

سلام به خدمت بازدیدکنندگان محترم سایت سورس ایران

همه دوستان حتما اسم پایگاه داده ها  رو شنیدند. به زبان ساده پایگاه داده منابع عظیم اطلاعاتی هستند که بصورت مجتمع کنار هم قرار دارند. خب برای مدیریت این منابع بسیار عظیم اطلاعاتی به یک سری نرم افزارهای قوی هم نیاز داریم که یکیشون و قویترینشون همین اوراکل هست در این پست آموزش اوراکل رو بصورت کاملا فارسی برای دانلود گذاشته ایم .

توضیح مختصر درباره اوراکل اینکه این نرم افزار مثل SQL Server شرکت مایکروسافت واسه مدیریت پایگاههای داده است. اما با این تفاوت که این نرم افزار فوق العاده قویه و ازین قویتر نداریم. و واسه پروژه های خیلی بزرگ مثلا چند میلیارد رکورد این نرم افزار حرف اخر رو میزند.

از قابلیت های این نرم افزار اینه که از الگوریتم های هوشمندی استفاده میکنه به این صورت که بسته به نوع اطلاعات و تعدادشون بصورت اتوماتیک الگوریتم های بازیابی و کار با داده ها رو عوض میکند.

 

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : 4 دیدگاه
Avatar
ستاره
پاسخ دهید

سلام من اموزش sqlرو میخوام.. Sqlserver نه و خیلی گشتم برا sqlاما چیزی نبود… دنبال آموزشsqlهستم و تو سایت شماهم فقط sqlserverبوده.

Avatar
esmail
پاسخ دهید

آیا تمامی آموزشها فارسی می باشند؟

Avatar
منیژه
پاسخ دهید

سلام . آموزش حرفه ای sql server را از این لینک دانلود کنید

http://banke-maghalat.ir/page.php?id=127


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید