check home phone-call search send

کتاب آموزش HTML به زبان اصلی – پیشنهاد سایت

چند روز پیش یک مجموعه کتاب فوق العاده دیدم مال یک سایت خارجی به نام Smashing Magazine که در حیطه وب و کد نویسی و برنامه نویسی وب فوق العاده خوب کار میکنند. لازم به ذکر هست که بگم  Smashing Magazine یک سایت برای طراحی وب می باشد که نکات و حقه هائی روز طراحی وب را مورد بررسی قرار می دهد.

کتاب آموزش HTML به زبان اصلیاین وب سایت در زمینه های آموزش وردپرس، زبان های برنامه نویسی تحت وب، طراحی و… فعالیت خوب و مفیدی دارد. حالا گروه سورس ایران میخواد بهترین کتاب های این گروه رو گلچین کند و به عنوان یک دوره مبتدی تا پیشرفته داخل سایت قرار بدهد.

در بخش اول این دوره کد نویسی وب به سراغ کد نویسی HTML رفتیم و کتابی با عنوان html essentials رو انتخاب نموده ایم که در مورد ملزومات کد نویسی html صحبت میکند. شاید برای شما سخت باشد که کتاب زبان اصلی بخونید اما قول فقط کافیه یه کتاب رو بخونید شاید اذیت بشید اما کد نویسی رو به صورت اصولی و دقیق یاد میگیرید.

معمولا در اموزش های فارسی کامل توضیح نمیدهند و خیلی چیزا رو از قلم میندازند متاسفانه ، پس پیشنهاد بنده خوندن کتب زبان اصلی هست وقت گیر هست اما ارزش دارد.

پس از همین امروز شروع کنید این کتاب 106 صفحه هست نهایتا یک هفته طول میکشد اگه مشکل زبان دارید خودن این دسته از کتاب های زبان اصلی دو مزیت بارز دارد یکی یادگیری کد نویسی و یکی یاد گیری زبان انگلیسی، هر چند روز یک بار یک کتاب برای دانلود قرار میدهیم پس شروع کنید و کد نویسی وب رو به صورت اصولی و پایه ای یاد بگیرید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید