check home phone-call search send

چگونه یک آزادکار موفق در طراحی وب باشیم ؟

سلام.همیشه کسانی هستند که به جایی وابسته نیستند و در حوزه اینترنت فعالیت دارند و به صورت تکی یا جمعی در خانه فعالیت میکنند به این افراد آزاد کار میگویند یا در بعضی جاها به اقتصاد کاره ای مشهور هستند. حالا بعضی از این آزاد کارها در حوزه وب و طراحی وبسایت فعالیت دارند ما هم برای این افراد یک کتاب در ادامه دوره طراحی سایت آماده کرده ایم که در مورد این هست که چگونه در حوزه وب یک آزاد کار موفق باشند.

چگونه یک آزادکار موفق در طراحی وب باشیم ؟

یه توضیحی هم در مورد  آزادکاری یا freelancing  بدم ، امروزه مدل جدیدی برای انجام کار و ارائهٔ خدمت در حال گسترش است. این مدل شامل نمودهایی از قبیل کار کردن در خانه یا در کافه و راه‌اندازی کسب‌وکار با تیم‌هایی از مشاوران و آزادکارانی است که ارتباط با آنها فقط به صورت آنلاین انجام شده است، همان‌طور که متوجه شدید دو عنصر مهمی که در این مدل و رویهٔ جدید موج می‌زند، «خلاقیت» و «سازگاری» است. تحقیقات نشان داده‌اند که افرادی که توانایی برقراری توازن میان زندگی شخصی و کاری خود را دارند و به شغل خود علاقه‌مندند، علاوه بر تمرکز و بهره‌وری بالاتر، ارزش بیشتری هم برای مشتریان و کارفرمایان خود قائل‌اند، که این مدل برقراری اینچنین توازنی را بسیار سهل و ساده می‌کند. اجازه دهید از این پس، این مدل را که مبتنی بر انجام و تبادل خدمات (کاره) است را اقتصاد کاره‌ای بنامیم.

برای دسترسی به بقیه مطالب میتوانید از طریق  دوره طراحی وب سایت به سایر جلسات دسترسی داشته باشید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید