check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

کتاب آموزش جی کوئری

 با جلسه ای دیگر از دوره آموزش طراحی وب در خدمت شما عزیزان هستیم. در جلسه قبل اگه یادتون باشه یک کتاب با عنوان آموزش جاوا اسکریپت داخل سایت گذاشتیم، در این جلسه میخوایم یک کتاب فوق العاده با عنوان آموزش کتابخانه جی کوئری رو برای دانلود قرار بدیدم.که کتابی جالب و پر بار می باشد. دوستان عزیز این کتاب بیشتر در مورد تسلط بر کتابخانه جی کوئری هستش که به صورت مستر جی کوئری ارائه شده است.

کتاب آموزش جی کوئری

جی کوئری :

جِی‌کوئری(به انگلیسی: jQuery) یک کتابخانه جاوااسکریپت سبک‌وزنِ چند مرورگری است که برای ساده سازیِ نوشتنِ اسکریپ‌هایِ سمت-مشتری، دراچ تی ام‌ال(به انگلیسی: HTML) طراحی شده و امروزه محبوب‌ترین کتابخانهٔ جاوااسکریپتِ در حال استفاده است.

جی کوئری نرم‌افزار بازمتن و رایگان است که تحت دو پروانه “GPL” و “MIT” منتشر می‌شود. دستور زبان جِی‌کوئری به گونه‌ای طراحی شده است که عملِ هدایت به پرونده را آسان‌تر کرده باشد. می‌توان با آن حرکات انیمیشین ایجاد و از رویدادهای صفحه استفاده کرد و به وسیله آن می‌توان نرم‌افزارهای مبتنی بر ای‌جکس(به انگلیسی: Ajax) را ایجاد و توسعه داد.
جی‌کوئری همچنین این اختیار را به برنامه نویسان می‌دهد که افزایه‌هایی برای کتابخانه جاوااسکریپت ایجاد کنند. جدا از این‌ها، جی‌کوئری به توسعه دهندگان این اختیار را می‌دهد که تکه برنامه‌های سطحِ پایینِ مبادله‌ای (ارتباط مرورگر با کاربر) و یا انیمیشنی و حتی افکت‌های پیشرفته و سطح بالا و اشیاء فرضی را ایجاد کنند. به کارگیری همهٔ این اجزای جی‌کوئری کمک می‌کند تا صفحات وب قدرتمند و داینامیک (پویا)، راحت‌تر ایجاد شوند.

منبع این متن ویکی پدیا

عزیزان میدونم سخته خوندن این جور کتب اما بهتون قول میدم بعد از مدتی به صورت حرفه ای هم طراحی وب رو فرا میگیرید از یک منبع عالی و هم زبان تحصصی شما به صورت چشمگیری خوب میشه و شما به دو هدف عالی میرسید. پس اگر دنبال این هستید که برنامه نویسی و کدنویسی وب رو به خوبی و به روز یاد بگیرید این دوره رو از دست ندهید چون واقعا بهترین ها رو گلچین کرده ایم و برای دانلود قرار میدهیم.

برای دسترسی به بقیه مطالب میتوانید از طریق  دوره طراحی وب سایت به سایر جلسات دسترسی داشته باشید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید