check home phone-call search send

آموزش طراحی قالب در فتوشاپ

امروز با جلسه ای دیگر از مجموعه آموزش دوره طراحی وب زبان اصلی در خدمت شما عزیزان هستیم .چند وقت پیش دوره ای رو شروع کردیم با عنوان دوره آموزش طراحی وب که شامل مجموعه ای از کتاب های برنامه نویسی و کد نویسی وب هست در این لحظه کتاب های آموزش html  و آموزش css  رو داخل سایت قرار داده ایم.

آموزش طراحی قالب در فتوشاپ

در دو جلسه قبلی هم دو کتاب در مورد طراحی قالب در فتوشاپ قرار داده بودیم با عنوان آموزش فتوشاپ برای طراحی سایت و طراحی قالب سایت در فتوشاپکه می توانید دانلود کنید. امروز در جلسه ای دیگر از این دوره به سراغ جلد سوم کتاب آموزش فتوشاپ برای طراحی وب رفته ای که شامل 3 جلد کتاب عالی هست در این پست جلد سوم این کتاب برای کاربران قرار داده می شود که شما عزیزان می توانید دانلود کنید .

در جلسه قبل هم متذکر شده ام که چرا ما در این دوره فقط کتب زبان اصلی رو میذاریم اگر یادتون باشه دو هدف اصلی رو دنبال میکردیم یکی یادگیری برنامه نویسی وب بود و یکی هم تقویت زبان انگلیسی البته تخصصی کامپیوتر هست. پس اگر دنبال این هستید که برنامه نویسی و کدنویسی وب رو به خوبی و به روز یاد بگیرید این دوره رو از دست ندهید چون واقعا بهترین ها رو گلچین کرده ایم و برای دانلود قرار میدهیم.

برای دسترسی به بقیه مطالب میتوانید از طریق  دوره طراحی وب سایت به سایر جلسات دسترسی داشته باشید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید