check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

رازهای جالب در مورد بهینه سازی وب سایت

رازهای جالب در مورد بهینه سازی وب سایت

رازهای جالب در مورد بهینه سازی وب سایت

شاید شما هم جز آن دسته از افراد باشید که مدیریت یک سایت یا وبلاگ رو در اختیار دارید و میخواید سایت شما در بین نتایج جستجو موتورهای جستجو در نتایج اول نمایش داده شود حالا این کار یک شبه صورت نمیگیرید و باید علم سئو رو در کنار ارائه مطالب خوب در سایتتون رعایت کنید تا در نتایج موتورهای جستجو وضعیت بهتری داشته باشید.
همونطور که احتمالا می دونید و شاید هم تا الان بهشون برخورده باشید. خیلی از دوستان تصور می کنن سئو فقط اینه که بریم متا تگ ها رو درست کنیم و تگ h1 قرار بدیم و alt واسه image ها بذاریم دیگه سایت سئو شده. نه اصلا اینطور نیست، درسته که همه این موارد باید رعایت بشه اما فاکتور های سئو بسیار بسیار بیشتر از این موارد هستند و ما کل این فاکتور ها رو جمع آوری کردم که خود بعضی از این فاکتور ها دارای چند تا زیر مجموعه هست اما کلا سئو 2 تا قسمت داره یکی onsite یا همان سئو داخلی سایت offsite یا سئو خارجی سایت و از اونجایی که سئو داخلی وب سایت سریع تر قابل انجام از همین فاکتور های مربوط به onsite شروع می کنیم.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید