check home phone-call search send

دانلود مقاله آموزش مهندسی سئو | آموزش سئو

چند وقتی بود در مورد بهینه سازی سایت یا همون سئو مطلبی نذاشته بودیم امروز میخوایم در این پست یک مقاله در مورد seo با عنوان مهندسی موتور های جستجوگر برای دانلود قرار بدیدم ، پیشنهاد میکنم دانلود کنید چون تعداد صفحات مقاله کمه اما نکات خوبی در زمینه سئو یا همون بهینه سازی سایت ارائه میدهد.
در این مقاله نکاتی را به اشتراک گذاشته شده است که صد در صدتست شده و فرض ما این است که ما می خواهیم سایتی بسازیم و آن را در موتورهای جستجو گر ثبت نماییم و تا جاییکه می توانیم رتبه سایت خود را بالا ببریم و به مطلوب ترین نتیجه ممکن برسیم.

مقاله آموزش مهندسی سئو

سئو چیست ؟

سئو عبارت جایگزین SEO است که وبمسترهای ایرانی آنرا ابداع کرده‌اند.این عبارت از نظر زبان فارسی غلط هست و عبارت معادل SEO باید عبارت مخفف اس‌ای‌او باشد اما بدلیل تلفظ و نوشتار راحت تر در بین وبمسترهای پارسی زبان از عبارت سئو استفاده می‌شود.

معنای لغوی سئو در معنای لغوی SEO که مخفف Search Engine Optimization است نفهته است، عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتور جستجوگر پس معنی لغوی عبارت SEO و سئو هم بهینه سازی برای موتور جستجوگر می‌باشد.بهینه سازی برای موتور جستجوگر به عملیاتی گفته می‌شود که سایت را قابل فهم تر برای موتورهای جستجوگر میکند. و این فهم بیشتر باعث ارتقا رتبه و رسیدن به رتبه مناسب سایت است.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید