check home phone-call search send

آموزش گوگل وبمستر

آموزش گوگل وبمستر

آموزش گوگل وبمستر

سلام خدمت کاربران عزیز 

هر کسی که در زمینه سئو وب سایت فعالیت داره حتما با قسمت گوگل وبمستر کار کرده و میدونه چیه و میدونه چه بخش مهمیه تو سئو و آنالیز سایت 

حالا امروز یک کتاب خوب آماده کردیم که از حق نگذریم به صورت کامل این ابزار گول رو آموزش داده و خیلی متن روان و ساده ای داره ، به خاطر این میگم ساده و روان چون بعضی از مقالات و کتاب ها واقعا خوندنشون سخته از بس بد توضیح داده اما این کتاب که توسط دوست عزیزمان آقای امیرحسین اسماعیلی نگارش شده خیلی جامع و کامل این ابزار گوگل رو آموزش داده که پیشنهاد میکنم حتما بخونید.

در یک پست دیگه هم یک کتاب خوب با عنوان فاکتور موثر در سئوی سایت  رو معرفی کردیم که در مورد 200 فاکتور موثر در سئو سایت هست که به نظرم ارزش داره که بخونید.

کتاب آموزش کار با گوگل وبمستر به شما کمک میکند تا مشکلات و نیازهای سایت خود را به سرعت شناسایی کرده و با رفع آنها جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کنید. همچنین این ابزار قدرتمند در تحلیل رفتار کاربران به شما کمک خواهد کرد. 

 

 

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید