check home phone-call search send

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش بهینه سازی سایت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

یکی از ضرورت های مهم و همیشگی برای کسب و کارهای آنلاین بحث بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا همان سئو هست که خیلی از کسب و کارها متاسفانه رعایت نمیکنند . هر مدیر کسب و کار باید با معقوله سئو آشنایی داشته باشید یا بتوان گفت یک کارشناس سئو باید باشد چون شما از طریق سئو میتوانید کاربران را به صورا هدفمند و رایگان به داخل سایت یا صفحه مورد نظراتان سرازیر کنید بدون هیچ گونه هزینه مادی ، پس باید سئو در راس کارهایی ابتدایی یک وبسایت باشد . در ادامه در مورد سئو بیشتر توضیح میدهیم و به صورت کامل میگوییم سئو چیست ؟

بهینه‌سازی موتور جستجو چیست ؟ (سئو چیست؟)

بهینه‌سازی موتور جستجو، (به انگلیسی: Search engine optimization)، به اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یک روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج یک موتور جستجوی طبیعی و یا الگوریتمی است. بطور کلی وب گاه‌هایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند. «سئو» توانایی انواع جستجو را دارد، از جمله: جستجوی تصاویر، مکانی، جستجوی ویدئو، جستجوی علمی، جستجوی خبری و صنعت خاص در رأس موتور جستجو هستند.

به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، «سئو» به چگونگی کارکردن موتورهای جستجو و اینکه چه چیزی جستجو می‌شود، رسیدگی می‌کند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ شده و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد. بهینه‌سازی وب سایت شامل توسعه مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی مربوط به هر دو و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیتهای نمایه سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده و یا لینک‌های ورودی، از دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است. در کل «سئو» به معنی بهینه‌سازی موتور جستجو است.

 

بعد از صحبت در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو در انتهای این صفحه کتابی را آماده کردیم که در قالب 17 صفحه و به صورت خلاصه توضیحات جالبی در مورد سئو کسب و کارهایی آنلاین ارائه میدهد که پیشنهاد میکنم حتما این کتاب را مطالعه کنید.

دانلــود بـاکـــس

لینک های دانلود در این باکس قرار دارد
img

جهت مشاهده لینک های دانلود ابتدا وارد شده یا ثبت نام کنید

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید