check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

دوره آموزش SQL Server | جلسه 41

دوره آموزش SQL Server

دوره آموزش SQL Server

با جلسه 41 از دوره آموزش SQL Server در خدمت شما هستیم در این جلسه به سراغ آموزش Execution Plan در sql رفته ایم در ادامه هم به صورت کامل توضیح میدهیم که Execution Plan چیست .

Execution Plan در SQL Server :

ما با استفاده از Execution Plan، مراحل و نحوه اجرای یک کوئری توسط SQLSERVER را متوجه خواهیم شد و به عبارتی دیگر، با استفاده از Execution Plan اجرای واقعی کوئری ها را به صورت مرحله به مرحله و گرافیکی خواهیم دید که یکی از مهمترین ابزارها در جهت کشف مشکل کارایی کوئری محسوب می شود. به این وسیله، در زمان طراحی  دیتابیس و کوئری ها نکات مربوط به کارایی را در نظر خواهیم گرفت.

در آموزش کشف ایندکس های مفقودی و تست کارایی ایندکس قبل از ایجاد آن، خواهیم دید که از Execution Plan جهت کشف ایندکس های مفقودی و همچنین استخراج کوئری های پرهزینه و اصلاح آن ها استفاده خواهیم کرد. 

اگه اطلاع داشته باشید یکی از محبوبترین پایگاه داده های موجود پایگاه داده SQL Server هست که مورد توجه خیلی از کاربران بخصوص ایرانی قرار گرفته است در این دوره ما از SQL Server 2008 استفاده کردیم به دلیل این که در اکثر ادارات ، شرکت ها و موسس های خصوصی و غیر خصوص دارند از نسخه 2008 استفاده میکنند بعدش کسانی که بتوانند با پایگاه داده SQL Server 2008 کار کنند می توانند از نسخه های قبلی و بعدی به راحتی استفاده کنند.

مطالبی که در این جلسه تدریس شده است :

  • Execution Plan

پایگاه داده SQL Server :

مایکروسافت اس.کیو.ال سرور یا مایکروسافت سی‌کول سرور (به انگلیسی: Microsoft SQL Server) یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود.

دوستانی که میخواهند به صورت کامل دوره رو خریداری کنند :

دوستان عزیزی که میخواهند دوره رو به صورت جلسه ای تهیه کنند می توانند از لینک زیر استفاده کنند .

لیست جلسات دوره جامع آموزش پایگاه داده SQL Server

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

خرید محصول

برای خرید محصول بر روی لینک های زیر کلیک کنید

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید