check home phone-call search send

جشنواره نوروزی سورس ایران شروع شد - 😍 تا 50 درصد تخفیف واقعی 😍

مشاهده محصولات
  • 00روز
  • 00 ساعت
  • 00دقیقه
  • 00 ثانیه

آموزش پروژه محور ASP.Net MVC جلسه 26

آموزش پروژه محور ASP.Net MVC

آموزش پروژه محور ASP.Net MVC

همیشه برای یادگیری برنامه نویسی بهترین حالت این است بعد از یادگیری مقدمات آن زبان برنامه نویسی به سراغ آموزش پروژه محور آن زبان بروید یعنی مدرس یک پروژه را در نظر بگیرد و بر اساس آن پروژه آموزش را ارائه دهد. در دوره آموزش برنامه نویسی ASP.Net MVC ، آموزش به صورت پروژه محور هست چون استاد یک فروشگاه جامع اینترنتی را در نظر میگیرد و به صورت کامل این فروشگاه رو پیاده سازی میکند. در این دوره که در قالب 75 ساعت فیلم آموزش برگزار شده است استاد سعی نموده کوچکترین نکات ریز طراحی سایت با  ASP.Net MVC رو بیان کنید و آموزش دهد . ما هم این دوره رو به صورت کامل قرار دادیم هم به صورت جلسه ای که دوستان بر اساس نیاز خود این دوره رو تهیه کنند . در این جلسه از دوره آموزش پروژه محور ASP.Net MVC استاد در مورد کد نویسی بخش آخرین مبلغ پیشنهادی برای مزایده و کد نویسی بخش نمایش جزئیات فروشنده از جمله محل سکونت و نام و….‏ مطالب آموزشی رو ارائه میدهد . دوستانی که میخواهند سرفصل های کامل این دوره رو ببیند میتواند با رجوع به صفحه محصول با عنوان دوره آموزش طراحی سایت با ASP.Net MVC از تمام جزییات این دوره مطلع شوند .

چرا زبان تحت وب را یاد بگیریم؟
برنامه نویسی شاخه های مختلفی دارد که یکی از این شاخه ها زبان های تحت وب می باشد. اهمیت وب امروزه با شبکه های اینترنتی باعث شده که تماما مورد توجه بخش عظیمی از کاربران قرار بگیرد پس زمینه کاملا آماده و مهیا شده تا برنامه نویسان بازار مناسبی را پیدا و نمونه های مختلفی از وب سایت ها را طراحی و در اختیار علاقه مندادن قرار دهند. بازار کار ایران هم رو به گسترش می باشد و اکثر مشتریان و کاربران علاقه به داشتن یک وب در شاخه های صنعت و هنر شرکت و تجارت و …. را دارند و می توان گفت برنامه نویسان تحت وب در ایران می توانند با یادگیری و به روز بودن در این زمینهدر آمد خوبی را حاصل کنند.

آموزش ASP.Net MVC

چرا ASP.Net MVC را برای برنامه نویسی انتخاب کنیم؟
امروزه زبان های مختلفی در دنیای برنامه نویسی در حال رشد و پیشرفت هستند که هرکدام در بخشی از صنعت یا زندگی روزمره ما در دسترس قرار گرفته و به ناچار علاقه مندان به برنامه نویسی را به سوی این زبان ها سوق می دهد. در زمینه وب هم پیشرفت های چشمگیری رخ داده و زبان ها در حال رشد هستند. پس علاقه مندان برنامه نویسی تحت وب هم برای به روز بودن باید زبان های جدید را فرابگیرند . خانواده ASP.Net هم از بروز بودن با ارائه نسخه های جدید, این زبان را مستثنی نکرد و نسخه MVC که نسلی جدید از این خانواده می باشد را روانه بازار کرد و درحال گسترش آن است. برنامه نویسان برای یادگیری این نسخه جدید به سرعت در حال افزایش هستند چرا که این نسل جدید بازار کار بکر و مناسبی را فراهم نموده است. 

دوره ای کاملا حرفه ای با استفاده از بروز ترین ابزار برنامه نویسی با رعایت اصول طراحی و برنامه نویسی. در این دوره به آموزش صفر تا صد یک فروشگاه B & B با Asp.net Mvc 5.2 خواهیم پرداخت.

با استفاده از ایجکس , جی کوئری , جاوا اسکریپت , سی شارپ و MVC سایت فروشگاهی با امکانات متعدد را پیاده نموده ایم.

مطالبی که در این جلسه تدریس شده است :

  • ادامه طراحی بخش جزئیات با ‏Html
  • نمایش اخرین مبلغ پیشنهادی برای مزایده
  • نمایش جزئیات فروشنده از جمله محل سکونت و نام و….‏
  • نمایش اخرین کاربر شرکت کننده در مزایده

ASP.Net MVC چیست ؟

MVC خلاصه سه کلمه Model -View-Controller می باشد که در اکثر زبان های برنامه نویسی امروزه نامی از آن وجود دارد ، تکنولوژی ASP.Net MVC مدتی پیش توسط ماکروسافت ارائه شد، برنامه نویسی با این تکنولوژی در ابتدا بسیار سخت و پیچیده به نظر می رسید اما به تدریج با ظهور Wizard ها و… در نسخه MVC4 برنامه نویسی واقعاً یک تفریح و کار بسیار ساده شناخته شد . دوره آموزش ASP.Net MVC از آکادمی سورس ایران به صورت کاملاً پروژه محور و در قالب انجام پروژه فروشگاه اینترنتی شما را با برنامه نویسی به این شیوه آشنا خواهد کرد و شما ازین پس پروژه های خود را با این تکنولوژی پیاده سازی خواهید کرد .

دوستانی که میخواهند به صورت کامل دوره رو خریداری کنند :

دوستان عزیزی که میخواهند دوره رو به صورت جلسه ای تهیه کنند می توانند از لینک زیر استفاده کنند .

لیست جلسات دوره آموزش طراحی سایت با ASP.Net MVC (بیش از ۷۵ ساعت)

Avatar
پشتیبان سورس ایران 2180 مطلب منتشر شده

در مجموعه سورس ایران سعی می کنیم علاوه بر آموزش برنامه نویسی، به مسائل مرتبط و مهارت های نرم بپردازیم تا بعدهای مختلف را پوشش دهیم.

خرید محصول

برای خرید محصول بر روی لینک های زیر کلیک کنید

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه های کاربران : ۰ دیدگاه
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.


شما با موفقیت در خبرنامه ما عضو شدید